Invitation til dialogmøde om ny adgangsvej ved Energipark Tjele
Borgere inviteres til dialogmøde om ny adgangsvej til Energipark Tjele ved Vinge.

Klima-, Miljø- og Naturudvalget inviterer borgere og andre interesserede til offentligt dialogmøde om præcisering af vejføring og krydsning mellem Banestien og Flarupvej i forbindelse med en ny sydlig adgangsvej mellem Energipark Tjele og rute 16.
Udvalget har besluttet at arbejde videre med løsning Ø for den nye adgangsvej og ønsker nu lokale input til præcisering af vejføring og krydsning mellem Banestien og Flarupvej.
Dialogmødet finder sted onsdag den 19. august 2026 kl. 17.00 i Tjelecenteret, Tjelevej 9, 8830 Tjele.
Tilmelding skal ske senest tirsdag den 11. august 2026 på mail s6m@viborg.dk.